Helgen som var...

Har haft en riktigt härlig helg!

Den började med att jag och Jeanette åkte in till Umeå på lördagsmorgonen. Lite shopping av nya underkläder + bikini och sen begav vi oss till hennes jobb. Där blev det lite provsminkning inför bröllopet (kommer bli superfin, det tvivlar jag inte på!) och sedan avslutade vi med en liten festsminkning inför kvällens 50-årsfest. Festen var riktigt lyckad! Bra show, god mat och en massa dans! Lite snurrig var man allt när vi blev hämtade vid 1-tiden...

Natten mot söndagen blev däremot mindre lyckad. Vid 5-tiden vaknade William och kräktes. Magsjuka för lillstackaren... Så det blev en del tvätt igår. Som tur är har han varit pigg mestadels av tiden, och även haft aptiten kvar. Trodde det värsta var över idag, men efter frukosten kräktes han 3 gånger! Så han blir hemma imorgon och på onsdag. Håller tummarna för en kräkfri natt inatt iaf!

Hursomhelst... Jag och Elliot tog en promenad igår. Skulle visa upp lite brudfrisyrer för svärmor, och vi passade även på att prova 2 olika håruppsättningar. Blev jättenöjd med den andra, så den kommer det bli när den stora dagen är kommen! Det är ganska precis 4 månader kvar till vårt bröllop, och vi har läget under kontroll. Klänning och ring är införskaffade, barnens kläder likaså (förutom finbyxorna). Maten håller vi på och kollar upp. Men lokal och band är bokade iaf! Längtar så efter att få kalla Morgan min man!! <3

Ikväll blir det nog en tidig kväll och sen väntar vab imorgon. Sen jobb på onsdag och sen en extra ledig dag mitt i veckan...

Sköt om er!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0