Om en sommar...

Detta har varit den bästa sommaren på länge, av många anledningar! Och det känns skönt att ha semester 1½ vecka till :) Har hunnit med så mycket som 3 kvällar på uteserveringar, känns som att det var åratal sedan man hade sån lyx! Har varit till Lycksele, några vändor till Killingsand och bara mått gott helt enkelt!

Elliot pottränas för fullt, och det går bara bättre och bättre. Återstår dock att se om han är blöjfri om 3½ vecka när det är dags för förskola igen... Har mutat med att han ska få en studsmatta när han slutat med blöjor iaf. Annars är han en typisk 3-åring: trots till tusen! Men man smälter ju när han varje dag kryper upp i famnen och säger "Mamma, jag älskar dig!"

William har utvecklats massor i sommar! Han pratar mera, har börjat intressera sig för filmer och böcker, och hänger gärna med på storebrors bus :) Känns bra att pojkarna kan leka med varandra. Självklart handlar det om syskonkärlek så det blir en del bråk, men jag antar att det hör till.

Nu är det bara 7½ vecka kvar till bröllopet också, tiden springer iväg! Men för varje dag som går kan vi bocka av fler och fler saker på listan av saker som måste fixas/inhandlas. Denna vecka har varit extra dyr... Fick hem alkoholen från Tyskland och har beställt det mesta till bordsdekorationen samt plastglas av olika slag och snacksskålar.

Nästa vecka ska jag till stan för att lämna in klänningen. Hoppas bara jag hinner få mina skor tills dess - skickade tillbaka dem pga ett fel som skulle fixas. Blir spännande att se hur klänningen kommer se ut när den är insydd till rätt storlek och nån småsak är fixad!

Hoppas ni andra har en härlig semester!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0