brr

Huvva vad kallt det varit ute denna vecka! Man har inte varit ute längre än nödvändigt. Hoppas verkligen det blir mildare till veckan, skulle behöva lite frisk luft!
Denna vecka har jag hunnit med så mycket som 3 bad! Med tanke på att badkaret var installerat i onsdags tycker jag det är rätt bra jobbat :) Ett bad själv, ett med barnen och ett med Morgan. Tror nästan det blir ännu ett ikväll, vi har så kallt inomhus också så det är dunsockar och tjocka tröjor som gäller!
I fredags åkte jag och Morgan in till Umeå när jag slutat jobba. Längesen vi varit på shoppingtur på tu man hand så det var mysigt! Har köpt en ny toalettstol som ska sättas på plats snarast, blandare till tvättstället, taklampa och kläder. Vi passade även på att ta en after work på all star, och jag måste säga att de hade riktigt bra after work! Ett tips om ni ska ut och käka tidigt en fredag...
Nu ska jag springa och hämta William. Om en halvtimme kommer älsklingen hem efter ett dygn i Umeå med grabbarna.
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0