Barnfritt

På lördag ska vi in till stan igen. Denna gången står kalas för en 40-åring på schemat. Ska bli trevligt! Innan kalaset hade jag tänkt att vi skulle hinna ta en sväng på Strömpilen. Hann inte kolla jeans till mig sist vi var till stan och jag är verkligen i behov av ett par - mina gamla är för stora! Tänkte även kolla om barnen kan få lite nya kläder. Och födelsedagspresent till William. Men vad ska man köpa åt honom? Han har ju redan allt! Kanske kanske att man kan flörta sig till en Ikea-resa inom en snar framtid så kan han få en vägghylla. Stackarn, möbler är ett stående inslag när han ska uppvaktas...

Hursomhelst. Efter kalaset ska jag stanna kvar i stan för att ha lite barnfri tid tillsammans med kompisar :) Längesen man var ute och skakade på de gamla lurviga så det ser jag fram emot! Får se om det blir mat tillsammans innan eller vad vi nu hittar på? (sen kan man ju alltid hoppas på att man mår bra dagen efter så det blir en behaglig bussresa hem...)

Idag var jag duktig och åkte iväg och simmade ensam! Så härligt att simma när det går lätt! Jag var nog en fisk eller nåt annat vattendjur i mitt förra liv tror jag.

Nu låter det som att älsklingen kommer hem från sin träning så jag ska föreslå lite film eller serie. Börjar ju ändå så sent som 11 imorrn...

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0