Stolt!

Är så stolt över mig själv! Har äntligen blivit av med mina gravkilon! Har kämpat med de sista 9 kilona sen augusti, och i morse när jag ställde mig på vågen var de borta! :) I torsdags fick jag på mig de jeans jag hade innan jag blev gravid med Elliot, så nog syns det skillnad alltid! Jag trivs med min kropp (fastän magen inte är lika fast som den var innan barnen), och det känns så bra! Nu vill jag gå ner ytterligare 5 kilo innan jag är helt nöjd...

Skulle köpa bikini när vi var på stan idag, men det är ju inte riktigt bikinisäsong så jag hittade ingen fin som passade. Köpte mig en ny baddräkt iaf! Nu när jag simmar varje vecka tyckte jag att jag kan unna mig en sådan.

Köpte även lite nya underkläder och ett linne, presenter, mössa till William, mat, dörrklocka (man hör ju inte när någon knackar på dörren här hemma) och en timer till eluttaget vid garaget. Farsdagspresent till Morgan inhandlades också.

Igår var Elin här, trevligt! Vi satt och surrade medan vi halvsåg Idol. Det blir alldeles för länge mellan gångerna vi ses!

Imorgon blir det till att röja lite grann här hemma. Att fixa Williams rum står också på schemat. Tanken är väl att detta är sista natten han sover i vårt rum... Skumt! Men härligt! Vi slipper störa honom och han slipper störa oss. Han vaknar ofta till när jag går och lägger mig och slår på tvn, och när han vaknar mitt i natten blir det skönt att bara en av oss får sin skönhetssömn störd.

Vi ska även gå och kolla på handbollsmatchen imorrn. Morgan ska ju spela! Elliot kommer vara hur stolt som helst! Ser det redan framför mig... :) Sen efter matchen kommer Fanny med familj och hälsar på, ska bli roligt att få träffa lilltösen de fått sen sist!

Nej, om man kanske skulle ha tagit sig isäng nån gång?!? Det har varit en lång dag...

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0