Måndag

Så var det måndag (snart tisdag)... Har varit på studiedag idag så det blev en långhelg nästan! Kändes konstigt att inte gå till jobbet idag, men härligt att kunna cykla en dag också! :)

William sov i sitt rum inatt, och det gick hur bra som helst! Han somnade som en stock direkt efter vällingen i sin säng, vaknade till för lite påfyllning vid midnatt och sen sov han ända till 07.30! Jag och älsklingen passade på att se film i sängen igårkväll för ovanlighetens skull. Men som vanligt orkade jag inte se klart den utan somnade när det bara var 20min kvar. Helt ok film såg vi - Bridesmaids. Vi fick oss några skratt iaf!

Imorgon blir det en lång dag. Först jobb, sen p-möte efter lite middag och så är det dags för mitt första riktiga pass på gymmet direkt efter det! Roligt att 2 av kollegorna tränar så man har nån att gå med :) Men blir spännande att se hur mycket man orkar... Ska då se till att äta en ordentlig middag så jag inte blir sådär skakig som jag blev när jag simmade i torsdags! Inte bra att träna utan någon mat i magen.

Nu ska jag gå och titta om vi fått hem Dexter så vi har nåt att se när vi lägger oss ikväll.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0