Ibland blir det för mycket...

Denna vecka är verkligen fullspäckad! Ibland blir det för mycket på en gång. Visst, det är mycket nyttigt och roligt, men jag ser fram emot en lugn lördagkväll med lilla familjen!

Mån: föreläsning på jobbet innan vi skulle gå på "ljusfestival" och tända Elliots lykta. Kvällen avslutades med att vi gick och tittade på när Morgan tränade. Elliot helt lyrisk över att se pappa spela handboll, och utropade "Vilket hopp!" varje gång Morgan hoppade och sköt :) Visstja, var på hälsoundersökning på morgonen innan jobbet också...

Tis: Personalmöte och simning. Har knappt träffat barnen idag, tyvärr.

Ons: Tidig morgon på jobbet och Halloweenfest. Introduktion på gymmet på företagshälsan - nu är det dags att börja gymma! Kvällsföreläsning om TRAS. Skönt att jag får vara hemma 14.30-18 iaf! Då ska vi myyysa! <3

Tors: Simning direkt efter jobbet och sedan har Morgan träning.

Fre: Kvällsmys med Elin

Lör: Shopping i Umeå och sen en helkväll med Morgan, Elliot och William!

Puh, fullspäckad vecka som sagt! Men så är det ibland...

Inne på min andra jobbvecka sen min korta ledighet, och det känns bra! Vi får ju så mycket tid tillsammans här hemma! (visst, det låter kanske inte så i det här inlägget, men om man jämför hur det är med någon som pendlar 6 mil enkel väg till jobbet så...)

Har fått se Elliots förskolekort - lika butter som förra året! William ska fotas på öppna förskolan om nån vecka, så då ska vi passa på att ta syskonkort också. Tror vi får satsa på det istället i år!

William ställer sig upp lite här och där, och har även börjat krypa. Roligt att han gör det och inte bara kravlar för att ta sig nånstans!

Hur går min viktresa då? -8,3kg... Rätt nöjd om man säger så! :)

Nu orkar jag inte skriva mer. Ska verkligen försöka bättra mig och skriva oftare, men ibland är det inte en prioritet...

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0