Regn och brännboll

Igår tog jag och Elliot bussen till Mariehem för att titta på brännboll med Linda och Emma. Var faktiskt mer folk än väntat fastän det regnade! Elliot busade, dansade och hade roligt :) Jag var dock lite väl optimistisk och lämnade min kofta hemma. Tur att jag hade med varma kläder till lillkillen iaf! När Morgan slutade jobba vid 17-tiden kom han och hämtade oss, så det fick bli pizza till middag. Mums!

Annars har veckan varit som vanligt, inte gjort så mycket. Varit nere på stan en sväng, ätit kinamat, tagit ut lära-gå-vagnen och så. Veckans projekt var att Elliot skulle äta vår mat till middag, och det har faktiskt gått rätt bra! Korvstroganoff med ris var en höjdare! Mindre gott var kroppkakor... Även mormors köttbullar slank ner :)

Ikväll kommer Sandra och Elin hit. Det blir tacos och schlager. Trist bara att Sverige inte tog sig med till finalen! Vi får väl se om vi tittar ändå eller om vi hittar på nånting annat. Morgan åker iväg på Nordic rock nere på kajen och tittar på lite band så jag hoppas det inte regnar ikväll!

Kom just på att jag måste kolla så att kläderna inför morgondagen är tvättade... Vi ska på 1-årskalas för Isak och sen bär det av till Lufta för lite middag med släkten. Morsdag imorrn ju. Kanske blir jag också uppvaktad då?! :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0